Košarica (0) 0 Košarica

Košarica je prazna.

Prenesi v trgovino

Pojdi v trgovino
NAGRADE ZA USPEH
© Getty Images

Vodja. Ekipa. Vizija.

Posel

Melodie Nakhle, nova generalna direktorica za Evropo in Južno Afriko je skupaj s svojo vodstveno ekipo spregovorila o rasti, strategiji in prihodnosti ter pri tem razkrila njihov načrt za Amway …

Karizmatična, strastna in vizionarka – to so samo tri besede, ki opisujejo Melodie Nakhle, ki je prevzela vlogo nove generalne direktorice za Evropo in Južno Afriko v začetku leta 2020. Melodie ni novinka v Amwayu, saj je bila več kot deset let na različnih položajih v podjetju. Specializira se za izgradnjo močnih blagovnih znamk, premagovanje izzivov in razvoj trajnostnih poslovnih rešitev.

Vodja z vizijo

Če jo vprašate, kaj jo navdihuje, Melodie omeni Amwayev potencial in njegovo predanost pomagati ljudem živeti boljša, bolj zdrava življenja. Predanost, ki jo želi obuditi z vzpostavitvijo vodstva NAP-ov, s pomočjo novim NAP-om na poti do uspeha, privabljanjem in zadržanjem strank z vodilnimi izdelki v panogi ter opolnomočenjem NAP-ov pri vključitvi v skupnosti, ki jih združuje skupna strast.

Vse to so temelji, ki bodo Melodie pomagali uresničiti vizijo A70, za katero verjame, da je prava smer za prihodnost podjetja.

»Imamo že vse, kar je potrebno.«

Pri uresničevanju vizije A70 Melodie poudarja, da vsi dejavniki, ki omogočajo NAP-om ustvariti dobičkonosen trajnosten posel že obstajajo na evropskem in južnoafriškem tržišču. Tako je maksimalno osredotočena na to, da za NAP-e poenostavi vključitev in ohranitev skupnosti strank tako, da jim pomaga zgraditi lastne spletne in nespletne skupnosti. Strategija, ki jo podpirajo digitalna orodja, poenostavljena nakupovalna izkušnja, izdelki brez katerih ne gre in poslovni vpogledi ter seveda trajno partnerstvo z NAP-i.

»Naša strast, tisto, kar nam daje zagon, je uspeh NAP-ov. Želimo, da si NAP-i ustvarijo zaslužek; da imajo trden in trajnosten posel; želimo, da je to posel, ki podpira ljudi v stiski ter navdihuje njih in njihova življenja,« nam je zaupala.

Za dosego tega cilja je Melodie v svojo ekipo povabila dva Amwayeva strokovnjaka – Rubena Familia in Imrana Zamana. Ruben, ki je prevzel vlogo direktorja prodaje za Evropo in Južno Afriko, je zadnjih 18 let pri Amwayu skrbel za učinkovitost poslovanja in optimizacijo uspešnosti. Imran, ki je novi direktor digitalizacije in trženja za Evropo in Južno Afriko, pa se je Amwayu pridružil leta 1998 in vodil ključne strategije trženja in digitalizacije za blagovno znamko, izdelke in digitalno preobrazbo. Skupaj predstavljajo neustavljivo gonilno silo, ki se osredotoča na to, da v Evropi in Južni Afriki v ospredje postavi Amwayev neverjetni potencial.

Od vizije do resničnosti

V naslednji fazi bo Melodie skupaj z vodstveno ekipo začela uresničevati njihovo strategijo in okrepila njihovo predanost podpori NAP-om na vsakem koraku poslovnega popotovanja. Pristop, ki ga bo uvedla v tesnem sodelovanju z NAP-i, bo vključeval uvod v ustreznejše priložnosti za kompenzacijo, nove izdelke, učinkovita orodja za izgradnjo posla in sodobno nakupovalno izkušnjo. Povedano natančneje, za letošnje leto so bili izpostavljeni trije cilji:


1. Vpeljava programa Core Plus+

»Core Plus+ je trenutno pomembna prednostna naloga in sega vse do dobičkonosnosti in strank ter zagotavljanja ravnovesja med širino in globino posla, da imajo NAP-i bolj zdrav posel in višje stopnje medletne ponovne kvalifikacije,« je pojasnil Ruben. »To je izjemno celovit program, ki obuja vse to, kar smo se naučili od vseh spodbud za rast s celotnega sveta – najboljše od najboljšega. Tako ne bo pomembno, na kateri točki popotovanja ste, Core Plus+ vam bo zagotovil podporo.«

Ključni del tega pristopa vključuje podporo NAP-om – tako novim kot izkušenim –, da postanejo bolj osredotočeni na stranke in znajo bolje upravljati izkušnje strank ter njihove odnose, ustvarjati bolj dobičkonosen in trajnosten posel.


2. Digitalna preobrazba

»Digitalizacija bo ključnega pomena za zagotavljanje nadaljnjega uspeha NAP-ov, ne samo danes, temveč tudi v prihodnje. Obstajajo skupna področja – kot so zmožnost nakupovanja, pridobivanja novih potencialnih NAP-ov, usposabljanja, učenja in upravljanja lastnega posla, lastne skupine in vodenje tega posla –, na katere se osredotočamo,« je dodal Imran.

Eden on načinov, kako bomo to uresničili, je s pomočjo nove sodobne spletne strani, ki bo tako NAP-om kot njihovim strankam omogočala koristno in inovativno izkušnjo z izdelkom, pri tem pa za NAP-e zagotavljala tudi številna celovita poslovna orodja.


3. Spodbujanje Amwayeve kulture

»Naša ustanovitelja, Rich in Jay, sta odličen primer razvojne miselnosti in naši vodilni NAP-i to že s pridom uporabljajo v svojem poslu. Nenehno prilagajajo način izgradnje posla in spreminjajo način dela ter nadgrajujejo vse to za izpolnjevanje potreb, ki jih imajo« pravi Melodie.

»V Amwayu se nedvomno prav tako želimo premikati naprej v to smer in v ospredje postaviti to razvojno miselnost s podporo našim vodilnim NAP-om in novim NAP-om pri številnih orodjih, dogodkih in priložnostih. Želimo jih opolnomočiti, da bodo drugim še naprej pomagali živeti bolj zdrava, bolj opolnomočena življenja. Partnerstvo je ključno v tem postopku in načrtujemo veliko več iniciativ, podobnih vključenosti NAP-ov, ki bodo našim vodilnim in novim NAP-om pomagale postati še močnejši.

Vodenje skozi krizo

Ko smo se soočili z boleznijo COVID-19, sta zdravje in varnost takoj postala najpomembnejša. Čeprav Melodie obžaluje, da se ni mogla srečati z vodilnimi NAP-i, kot je bilo to načrtovano, je prepričana, da so se Amwayevo osebje in NAP-i v času te krize zbližali in da se je vzpostavila močna ponudba. »Naši izdelki in rešitve so neločljivo povezani z dobrim počutjem in omogočanjem ljudem živeti varnejša, boljša in bolj zdrava življenja,« je povedala. »To je nekaj, kar je zavzelo vidno mesto v času trenutne krize – in po našem mnenju se to ne bo spremenilo.«

Kriza je prav tako pospešila posamezne digitalne načrte in Melodie ter vodstveni ekipi ponudila priložnost, da NAP-e opolnomočijo na druge načine. »Pospešili smo digitalne zmogljivosti, da bi omogočili komunikacijo med zaposlenimi in NAP-i, vključenost in delo od doma z uporabo različnih platform,« je povedal Imran. »Zagotovili smo koristno vsebino o tem, kako poskrbeti zase in svoje najbližje v sklopu dobrega počutja in odpornosti.«

Zdaj, ko se vsi privajamo novega vsakdana, je prihodnost videti bolje kot kadar koli prej. »Ko si priča podjetniškemu duhu NAP-ov in zagonu, ki ga lahko dosežejo z ustrezno podporo podjetja, takrat veš, da nas ne more nič zaustaviti,« je dodal Ruben.

Kaj pa nas čaka v prihodnje?

»Prepričana sem, da bomo z vodstveno ekipo, predanostjo zaposlenih in sodelovanjem z vodilnimi NAP-i ob izhodu iz tega močnejši kot kadar koli prej,« odgovarja Melodie in dodaja: »Izjemno optimistična sem glede naše prihodnosti.«

Naša spletna stan za zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje uporablja piškotke. Piškotki so majhne datoteke, ki se shranijo v vaš brskalnik in jih uporablja večina spletnih strani za prilagoditev vaše spletne izkušnje.

Z nadaljevanjem uporabe naše spletne strani brez spreminjanja nastavitev se strinjate z uporabo piškotkov.

Razumem