Košarica (0) 0 Košarica

Košarica je prazna.

Prenesi v trgovino

Pojdi v trgovino
NAGRADE ZA USPEH
© Shutterstock

Načini sproščanja doma brez ekranov

Posel

Pet alternativ Netflixu za preživljanje dolgih tednov doma

Še kako dobro razumemo, da kadar morate ostati doma brez priložnosti, da lahko greste ven in se družite, se lahko hitro zgodi, da več ur preživite pred zaslonom. Vsi se zavestno trudimo omejiti čas, preživet pred zaslonom za naše najmlajše, toda nekatere raziskave so pokazale, da odrasli v povprečju preživijo pred zasloni 11 ur. In to je bilo v času pred koronavirusom, še preden je naša glavna povezava z zunanjim svetom potekala prek aplikacij za videoklepete, družbena omrežja in skupinsko sporočanje. Preveč časa pred zaslonom lahko med drugim utrudi oči, povzroči glavobole in težave pri spanju.

Če se za nekaj ur na dan odklopite in počnete nekaj ustvarjalnega ali praktičnega, lahko izboljšate svoje duševno zdravje in znova poživite svojo samozavest. V nadaljevanju je samo nekaj nasvetov, ki vas bodo spravili s kavča ter proč od pretakanja videov in gledanja televizije.

  1. Preberite knjigo – Medtem ko smo vsi zaprti v naših domovih, je to popoln način, s katerim lahko pobegnete v drug svet in se lotite branja tistega, kar ste že dlje časa odlašali (ali pa prisluhnite zvočnim knjigam v aplikaciji Audible). Ne glede na to, ali želite znova prebrati katero izmed svojih najljubših knjig, se lotiti kakšne klasike ali pa izbrati katero s seznama najbolje prodajanih knjig, se udobno namestite na stol, odprite platnice in uživajte. Če želite poskrbeti, da bo branje bolj družabno, zakaj ne bi organizirali knjižnega kluba prek Zooma s prijatelji in družino? Če je vaša domača knjižnica nekoliko manjša, preverite brezplačne ponudbe e-knjig in zvočnih knjig lokalnih in mednarodnih ponudnikov. Namig: Brezplačne knjige lahko najdete v trgovini Google Play v razdelku »Najbolj priljubljene brezplačne« in v aplikaciji Apple Books.

  2. Naučite se nove spretnosti – Priporočamo, da izberete nekaj, kar lahko počnete z rokami, kot je slikanje, igranje glasbila, peka ali ustvarjanje, saj boste tako dosegli stanje zanosa. Raziskovalec na področju pozitivne psihologije, Mihály Csíkszentmihályi, je skoval termin »stanje zanosa«, s katerim opisuje trenutek, ko med izvajanjem dejavnosti izgubimo občutek za čas. V knjigi Zanos: psihologija optimalnega izkustva (Flow: The Psychology of Optimal Experience) je pojasnil, da je zanos »stanje, v katerem so posamezniki tako posvečeni dejavnosti, da zanje ni pomembno nič drugega«. Popolno za trenutne razmere!

    Tudi otroci se lahko pridružijo. Če iščete preproste načine ustvarjanja, si oglejte te datoteke PDF, ki jih lahko prenesete za najmlajše. Lahko jim pomagate izrezati in zalepiti metulja Perfect Harmony ter povezati pike v čebelo Bee Bee.

  3. Posadite nekaj – Tudi če nimate vrta, bo rastlinjak na oknu ali hišna rastlina v vaš dom prinesla veliko koristnega. Raziskava je pokazala, da rastline izboljšajo kakovost zraka in stopnjo vlage, zmanjšujejo stres in izboljšujejo produktivnost. Če niste prepričani, ali ste nadarjeni za vrtnarjenje, izberite sukulente, ki so znane kot nezahtevne rastline. Spatifil je prav tako nezahteven in potrebuje samo malo svetlobe, zmerno temperaturo in vlažno zemljo.

  4. Dokončajte vse tiste nedokončane projekte za domače mojstre – Od popravljanja zvonca do postavitve knjižnih polic, zdaj je priložnost, da opravite vse tisto, kar ste odlašali za takrat, ko boste imeli več časa. Če ste že izkušen domači mojster, je zdaj vaša priložnost, da s seznama opravil črtate vsa ta opravila in občutite zadovoljstvo ter si prislužite točke pri sostanovalcih. Toda če niste preveč spretni s kladivom ali orodjem, morda počakajte, da mine samoizolacija, preden se lotite česa preveč ambicioznega ...

  5. Začnite nov projekt – Ustvarite družinski fotoalbum ali pri urejanju omare in predalnikov upoštevajte nasvete Marie Kondo. Ustanovite družinsko glasbeno skupino. Naučite se novega jezika. Zastavite si izziv, da boste 20 minut dnevno posvetili svojemu novemu projektu in presenečeni boste, koliko lahko dosežete.

Za več nasvetov in namigov obiščite našo spletno stran Amway, skupaj doma .

Sorodne vsebine

Naredite sami: dan v centru dobrega počutja

ARTISTRY

Več

Naša spletna stan za zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje uporablja piškotke. Piškotki so majhne datoteke, ki se shranijo v vaš brskalnik in jih uporablja večina spletnih strani za prilagoditev vaše spletne izkušnje.

Z nadaljevanjem uporabe naše spletne strani brez spreminjanja nastavitev se strinjate z uporabo piškotkov.

Razumem