Košarica (0) 0 Košarica

Košarica je prazna.

Prenesi v trgovino

Pojdi v trgovino
NAGRADE ZA USPEH
© Getty Images

Nasveti in orodja za prodajo eSpring sistema

Posel

Sami ste navdušeni nad eSpring sistemom, toda niste prepričani, kako bi svojo strast prenesli na stranke? Mi smo tukaj, da vam pomagamo!

Gremo po vrsti – najprej se pravilno lotite osnov. Preden se zaženete v tehnične podrobnosti ali začnete uporabljati digitalna orodja, kot je nov eSpring kalkulator prihrankov (več o tem kasneje), obstajajo tri ključne reči, ki jih ob začetku pogovora s strankami vedno naredite:

1. Prepoznajte strankine potrebe

Ne glede na to, kako vznemirjeni ste glede naštevanja seznama vseh prednosti eSpring sistema (in teh je veliko ), morate v prvem koraku vedno prisluhniti stranki, da lahko prepoznate njene potrebe. Če razumete ključne želje in skrbi, ste v veliko boljšem položaju, da obdržite njeno pozornost z relevantnimi informacijami in pravim izdelkom.

Kako lahko to najbolje naredite? S postavljanjem odprtih vprašanj in pozornim poslušanjem. Odprta vprašanja se začnejo z besedami »kaj«, »kako« in »zakaj«. Tako boste pridobili bolj podrobne odgovore, namesto le »da« ali »ne«. Posebno pozornost namenite temu, kar vam pove stranka. Dajte ji občutek vrednosti.

2. Vzpostavite osebno povezavo

V drugem koraku s svojo stranko vzpostavite osebno povezavo. Ali so strankine potrebe enake ali podobne vašim razlogom za nakup eSpring enote? S stranko delite svojo zgodbo.

3. Pojasnite prednosti

Sedaj pojasnite prednosti eSpring enote na način, ki izpolnjuje potrebe vaše stranke. Zakaj se morate osredotočiti na prednosti? S tem pokažete, kako je Amwayev izdelek drugačen ali edinstven, ustvarite zaupanje v izdelek in jasno predstavite rešitev, ki izpolnjuje strankine potrebe.

© iStockphoto

Primeri pogovorov: povezovanje potreb in prednosti

Ste pripravljeni na srečanje s stranko? Tukaj je navedenih nekaj primerov, kako lahko med pogovorom njene ključne skrbi povežete s prednostmi eSpring sistema:

Skrb: »Ne maramo pitne vode zaradi njene kakovosti.«
Prednost eSpring sistema: Odstrani slabo. Sistem je učinkovit v boju proti 160 onesnaževalcem in uniči 99,99 % bakterij in virusov, ki se prenašajo z vodo, kot tudi ciste*, kvasovke in plesni, ki jih je mogoče najti v pitni vodi. Najboljše pri tem je, da ohrani dobro, kot so koristni minerali in pomembna naravna hranila.

Skrb: »Ne maramo nošenja težkih steklenic z vodo iz trgovine domov.«
Prednost eSpring sistema: eSpring je najbolje prodajana blagovna znamka sistemov za prečiščevanje pitne vode na svetu (na podlagi študije Verify Markets o globalni prodaji leta 2018) in je enostavna za vzdrževanje – vse, kar morate narediti, je z minimalnimi napori zamenjati filter enkrat letno ali vsakih 5.000 litrov (kar koli nastopi prej).

Skrb: »Ne želimo kupovati plastenk, saj povzročajo preveč smeti in škodujejo okolju.«
Prednost eSpring sistema: eSpring zmanjša količino odpadkov in odvisnost od plastenk za enkratno uporabo. S svojo napredno tehnologijo pri redni dnevni uporabi ne trati vode in prav tako preprečuje širjenje plastike.

Skrb: »S stroškom ustekleničene vode nismo zadovoljni.«
Prednost eSpring sistema: ena izmed lastnosti eSpring kalkulatorja prihrankov je, da vam omogoča izračun prihrankov na podlagi individualne uporabe ustekleničene vode. Na tej točki je orodje dobro predstaviti in o njem govoriti.


*Zmanjšanje vsebnosti cist z UV-svetlobo je namenjeno cistam Giardia in Cryptosporidium.

Trije nasveti za uporabo eSpring kalkulatorja prihrankov

Nasvet 1: Preden se seznanite z eSpring™ kalkulatorjem prihrankov, preverite naslednje:

  1. povprečna cena za m³ vode iz pipe v mestu ali regiji, kjer živi vaša stranka;,

  2. povprečna cena ustekleničene vode v mestu ali regiji, kjer živi vaša stranka – izračunajte za 1 liter.

Nasvet 2: Zabavajte se z eSpring™ kalkulatorjem prihrankov, tako da orodje uporabite za personalizacijo potencialnih prihrankov za svoje stranke in jih izrazite kot zabavna dejstva. Na primer, če je rezultat prihranka 1.500 kg, to primerjajte s stvarjo, s katero stranka ta podatek lahko poveže – lahko gre za enako težo, kot je teža avtomobila.

Tukaj so vhodni podatki, ki jih vključite za najboljše rezultate:

  1. povprečna cena vode iz pipe za m³,

  2. povprečna cena litra ustekleničene vode,

  3. gospodinjstvo – število odraslih,

  4. gospodinjstvo – število in starost otrok,

  5. priporočen vnos vode.

Na osnovi teh parametrov vam bo kalkulator podal približno oceno:

  1. kdaj se bo investicija v eSpring sistem povrnila,

  2. prihranek na letni ravni,

  3. število kilogramov, ki jih osebi ni treba več nositi, ko preneha kupovati ustekleničeno vodo.

Nasvet 3: Da boste kar najbolje pripravljeni na vsako svetovanje o eSpring sistemu, ne glede na potrebe strank, spremljajte razpoložljivost usposabljanj Amway Academy, posebne ponudbe in obvestila o eSpring sistemu.
Ko ste že pri tem, zakaj ne bi preverili serije eSpring videoposnetkov, ki je na voljo v knjižnici Amway Media. Pomagajo lahko vam tudi pri vašem svetovanju.

Amway Academy vam želi uspešno svetovanje.

Naša spletna stan za zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje uporablja piškotke. Piškotki so majhne datoteke, ki se shranijo v vaš brskalnik in jih uporablja večina spletnih strani za prilagoditev vaše spletne izkušnje.

Z nadaljevanjem uporabe naše spletne strani brez spreminjanja nastavitev se strinjate z uporabo piškotkov.

Razumem