Priljubljeno (0) 0 Priljubljeno

Vaš seznam priljubljenih izdelkov je prazen!

Prenesi v trgovino

NAGRADE ZA USPEH
© Getty Images

Amwayeva obljuba

Posel

Niste povsem prepričani glede nakupovanja pri Amwayu ali ustanovitve lastnega Amwayevega™ posla? Popolnoma vas razumemo. Amwayeva obljuba vam lahko pomaga odgovoriti na vaše pomisleke in vam ponudi podporo.

Pregovor pravi: »Obljuba dela dolg.« Amwayeva obljuba je bila zasnovana za lažje razumevanje storitev za stranke in varstva potrošnikov ter zagotavljanje boljše dostopnosti kot kdaj koli prej. Zakaj? Ker si zaslužite transparentnost in zaupanje.

Podpira jo šest temeljev, s katerimi želi zagotoviti najobsežnejšo storitev za stranke in zaščito potrošnikov v panogi direktne prodaje. Podrobneje si oglejmo, kako vam vsak od teh posameznih šestih temeljev lahko zagotovi podporo v vaši vlogi NAP-a ali stranke.

1. Nizka cena, nizko tveganje

Ali moram vložiti veliko časa in denarja?
Amway obljublja cenovno ugoden začetek z nizkim tveganjem vsem, ki se podajo na Amwayevo pot. Ustanovitev posla ni majhna reč. Občutek varnosti od samega začetka je ključnega pomena. Zato vam Amway ponuja cenovno ugodne zahteve glede minimalnih nakupov in minimalne stroške prijave za nove NAP-e (v nekaterih primerih je ta brezplačna, odvisno od vašega prebivališča). Na voljo vam je ogromna mreža NAP-ov, kjer lahko poiščete svojo Amwayevo družino in z njo delite svoje uspehe, zbirate zamisli in proslavljate.

Kot stranka ste lahko ob nakupu pri Amwayu popolnoma brez skrbi, saj Amway ponuja kakovostne izdelke. V malo verjetnem primeru, da z izdelki niste zadovoljni, bo Amway težavo odpravil, izdelek zamenjal ali vam povrnil denar. Več o tem si lahko preberete spodaj.

2. 100-% jamstvo za zadovoljstvo

Kaj se zgodi, če si premislim?
Ne glede na to, ali ste stranka ali NAP, Amway svojo dejavnost posveča storitvam, kakovosti in izdelkom. Če torej ne boste dobili vsega, kar ste pričakovali, bo Amway sodeloval z vami, dokler ne boste popolnoma zadovoljni.

Del tega je obdobje za razmislek in velikodušna politika vračanja.

3. Garancijski programi

Kaj se zgodi, če prejmem trpežen Amwayev izdelek, ki je poškodovan?
Amway ponuja obstojne in kakovostne izdelke. Toda včasih lahko pride do nepredvidenih težav. Če ima izdelek napako, so na voljo različne storitve, servisi, popravila in garancijski programi, ki so v pomoč tako NAP-om kot strankam.

Poleg tega so vsi izdelki opremljeni z obljubo vrhunske zaščite. Če imate kot NAP ali stranka izdelek, ki zahteva dodatno pozornost ali zamenjavo, vam bo Amwayev garancijski program pomagal rešiti težavo.

4. Oddelek za stike s strankami

Na koga se lahko obrnem, če imam specifična vprašanja?
Kot novi Nosilec posla boste gotovo imeli številna vprašanja in pomisleke. Takrat vam bo Amway na voljo, prav tako pa vam bo ustrezno podporo zagotovila tudi vaša kontaktna oseba iz skupine nad vami.

Amway obljublja tudi vrhunsko storitev - oddelek za stike s strankami. Podpora bo na voljo prek spleta, po telefonu ali osebno. Noben pomislek ni prevelik ali premajhen. Amway je vaš zaupanja vreden poslovni partner, ki bo vaš uspeh podpiral na vsakem koraku.

© Getty Images

5. Varstvo osebnih podatkov

Varstvo osebnih podatkov je zame pomembno. Kako Amway to spoštuje?
Amway upošteva vse lokalne in globalne zakone o varstvu podatkov in zasebnosti. Močno se zavezuje k ohranjanju visokih etičnih standardov in poštenosti poslovnih praks.

Vaša zasebnost je za Amway na prvem mestu. Amway ceni medsebojno spoštovanje in zaupanje, ki je vzpostavljeno med NAP-i in strankami. Amway obljublja, da bo vaše podatke zbiral in dosledno uporabljal le skladno z zakonodajo o zasebnosti.

6. Pravica do seznanitve

Želim ustrezno razumeti posel. Kako transparenten je Amway?
Če želite biti uspešen Nosilec Amwayevega posla, morate poznati in razumeti vse, kar se nanaša na Amwayevo politiko o varstvu potrošnikov in ponudbo storitev za stranke.

Zato podjetje obljublja, da bo z NAP-i in strankami vedno jasno komuniciralo. Amway ponuja preprost in transparenten dostop do vseh informacij, povezanih z varstvom potrošnikov, politikami vračila izdelkov in vračila inventarja.

Če želite izvedeti več o Amwayevi obljubi in Amwayevi ponudbi izdelkov kliknite tukaj.

Sorodne vsebine

V tem času je odlično biti del Amwaya

Rast & nagrade

Več

Moja zgodba CorePlus+

Rast & nagrade

Več

Naša spletna stan za zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje uporablja piškotke. Piškotki so majhne datoteke, ki se shranijo v vaš brskalnik in jih uporablja večina spletnih strani za prilagoditev vaše spletne izkušnje.

Z nadaljevanjem uporabe naše spletne strani brez spreminjanja nastavitev se strinjate z uporabo piškotkov.

Razumem