NAGRADE ZA USPEH

50 let lepote … lepote ARTISTRY

ARTISTRY

Vse najboljše za 50. obletnico, ARTISTRY!

Starejša kot sem, hitreje mineva čas. Vsak dan se sprašujem, kam so šli vsi dnevi, tedni, meseci in leta. Ampak namesto, da bi razmišljala o hitrem minevanju časa, se raje ozrem nazaj in se z užitkom spominjam vseh dogodkov, ki so me pripeljali do tega, kjer sem danes ... in to mi nariše nasmeh na obrazu.

Ko blagovna znamka ARTISTRYTM vstopa v svojih 50 let obstoja, je to idealni čas, da storimo enako, da se z užitkom spominjamo 50 let rasti, inovacij, uspeha in resnične lepote. Lahko bi pisala o blagovni znamki, njenem uspehu in edinstvenosti; vendar vas večina že vse to ve. Namesto tega želim z vami deliti, kaj 50 let lepote pomeni z vidika strokovnjaka za nego kože s 30-letnimi izkušnjami.

Inovativna nega kože

Na področju lepote sem začela delati leta 1988 in sem se zaljubila v zdravje, dobro počutje in nego kože. Navduševala sem se nad vsem, kar je bilo novo, najmodernejše, zanimalo me je, kako delujejo sestavine, kako nastajajo izdelki in učinek, ki ga imajo na kožo. Na začetku 90. let 20. stoletja se je moja strast preusmerila v izobraževanje. Ponašala sem se z znanjem, ne blagovno znamko izdelka. Menila sem, da če bi resnično vedeli, kako koža deluje, in če bi resnično razumeli sestavine izdelka, da bi lahko vsak posameznik izbral, katera linija izdelkov je najboljša zanj, za njihove stranke in njihov posel.

Leta 2007 se je vse to spremenilo. Telefonski klic in priložnost, da poučujem po vsem svetu, sta spremenila moje življenje in moja prepričanja. Dva dneva v mestu Ada, Michigan, skupaj z ekipo za raziskave in razvoj blagovne znamke ARTISTRY, sta odprla moje oči svetu, ki ga prej nisem še nikoli videla. Svet vrhunskih raziskovalcev in znanstvenikov, vrhunske tehnologije in inovacij, redkih, vrhunskih sestavin, in izbor izdelkov za nego kože, ki bodo spremenili obraz vsake ženske (in moškega) na svetu.

Vizija ustanoviteljev

Nisem mogla verjeti, da ni čisto vsaka oseba na svetu poznala blagovne znamke ATISTRY. Bila sem zasvojena. Bila sem popolnoma pedana - vendar se ni ustavilo tu. Mojih 30 let poučevanja, usposabljanja, pisanja in govorov je obogatilo še dejstvo, da sem lahko zadnjih deset let predstavljala najboljšo blagovno znamko izdelkov za nego kože na svetu. Blagovno znamko, ki je nastala iz ljubezni do lepote in zdravega dobrega počutja, ki niti enkrat ni izgubila bistva vizije njenih ustanoviteljev - da je »vsaka ženska edinstvena posameznica in lastna umetnina« - kakršna je tudi blagovna znamka ARTISTRY.

  • Kozmetika Edith Rehnborg je bila prvotni navdih za blagovno znamko ARTISTRY v 50. letih 20. stoletja – z uporabo naravnih sestavin in prodornih formul.
  • Tako je bila videti celotna ponudba izdelkov ARTISTRY v 70. letih 20. stoletja.
  • Naša najljubša kozmetična blagovna znamka je včasih imela logotip metulja in vpadljivo pisavo – pravo nasprotje današnjega elegantnega, modernega logotipa!
  • Pred petimi leti je bila ARTISTRY YOUTH XTEND prva linija izdelkov proti staranju kože te blagovne znamke, formule, bogate z antioksidanti, so že vsebovale kremo za sončenje.
  • Svetovno znan kreativni direktor Olivier van Doorne je zanetil revolucijo v videzu blagovne znamke ARTISTRY s svojo zasnovo embalaže Crescendo.
  • Parfumska vodica za ženske Flora Chic je prva dišava blagovne znamke ARTISTRY.
  • Teresa Palmer je bila številna leta globalni obraz blagovne znamke ARTISTRY za linije premium, ki vključuje Supreme LX.
  • Nova linija izdelkov essentials by ARTISTRY je lani dobila novo podobo.

Vse najboljše za 50. obletnico, ARTISTRY!

Sorodne vsebine

Razširite svoj posel z vsemi poslovnimi orodji

Osebna nega

Več

Naša spletna stan za zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje uporablja piškotke. Piškotki so majhne datoteke, ki se shranijo v vaš brskalnik in jih uporablja večina spletnih strani za prilagoditev vaše spletne izkušnje.

Z nadaljevanjem uporabe naše spletne strani brez spreminjanja nastavitev se strinjate z uporabo piškotkov.

Razumem