Priljubljeno (0) 0 Priljubljeno

Vaš seznam priljubljenih izdelkov je prazen!

Prenesi v trgovino

NAGRADE ZA USPEH
© Getty Images

Od »boomerjev« do »zoomerjev«: pregled generacij

Dobro počutje

Milenijci, boomerji, zoomerji, generacija X, Y, Z – za te generacijske izraze ste že slišali, vendar kaj sploh pomenijo? V tem članku vam podajamo splošen pregled štirih današnjih glavnih generacij.

Generacija, v kateri ste se rodili, ne določa samo vaše starosti, ampak neizogibno oblikuje tudi dele vaše identitete. Milenijska generacija je na primer odraščala v 80. in 90. letih 20. stoletja, med informacijsko dobo, kar pomeni, da znajo hitro in priročno pridobivati informacije. Generacija X je odraščala v 60. in 70. letih, ko sta bila oba starša v službi (to je nekaj, kar prejšnje generacije niso doživele), zato so postali izjemno iznajdljivi in samostojni, saj so bili pogosto sami doma.

V nadaljevanju si bomo ogledali štiri današnje glavne generacije: generacijo Z, milenijce, generacijo X in babyboom generacijo. Navedene so njihove značilnosti, zdravstvene potrebe in tisto, kar pričakujejo od prehranskih dopolnilih.

Babyboom generacija (1946–1964)


179 milijonov ljudi v Evropi (22 % celotnega prebivalstva nad 25 let)*
Več kot 70 % jih je v preteklih 12 mesecih uporabljajo prehranska dopolnila**

Pripadniki te generacije, ki so tako ime dobili zato, ker so bili rojeni v času hitrega števila rojstev po vojni, prihajajo v upokojitveno starost. Vendar pa se večina od njih, za razliko od svojih staršev, odloča, da bo še naprej delala, namesto da bi se tradicionalno upokojila. Zato imajo pripadniki babyboom generacije aktiven življenjski slog, poln družinskih, družabnih in delovnih obveznosti. Bolj se zanimajo za zdravo staranje in ohranjanje energije, kot so se pri tej starosti njihovi starši.

Glavna zdravstvena vprašanja: Težave, povezane s starostjo, kot so visok krvni tlak, zdravje sklepov in oči ter ohranjanje bistroumnosti. Pripadniki te generacije imajo radi izdelke, kot so Nutrilite™ Double X , Nutrilite™ omega-3 kompleks in Nutrilite™ kalcij magnezij D plus.

© Getty Images

Generacija X (1965–1980)


172 milijonov ljudi v Evropi (21 % celotnega prebivalstva nad 25 let)*
Več kot 70 % jih je v preteklih 12 mesecih uporabljajo prehranska dopolnila**

Generacija X je tako imenovan "srednji otrok" ali generacija vmes, med starejšimi iz babyboom generacije in mlajšimi milenijci. Ta generacija je bila prva, ki je doživela porast števila zaposlenih mater in je zato v otroštvu več časa preživela sama zase kot prejšnje generacije. Ti ljudje so zato postali silno samostojni in iznajdljivi ter bodo nekaj raje popravili sami, kot da bi prosili za pomoč. Generacija X je doživela tudi porast trendov na področju prehrane in vadbe. Želijo se starati zdravo, ostati aktivni in jesti zdravo (manj ogljikovih hidratov, maščobe in glutena).

Glavna zdravstvena vprašanja: Splošne težave, kot so bolečine v hrbtu in vratu, utrujenost in pomanjkanje energije. Raje imajo prehranska dopolnila, od katerih pričakujejo, da jim bodo pomagala ostati zdravi in polni energije, kot so Nutrilite™ vitamin B plus , Nutrilite™ rastlinski proteini in Nutrilite™ Balance Within™ .

Milenijci/generacija Y (1981–1996)


172 milijonov ljudi v Evropi (21% celotnega prebivalstva nad 25 let)*
Več kot 80 % jih je v preteklih 12 mesecih uporabljajo prehranska dopolnila**

Milenijci, ki so danes druga največja generacija, so odraščali z internetom. Ker so tehnološko dobro podkovani, so ena od prvih generacij, ki na trg delovne sile vstopajo z več znanja o novih tehnologijah kot številni starejši sodelavci. Zaradi kombinacije tistih iz babyboom generacije, ki se ne upokojujejo, in globalne finančne krize leta 2008 so možnosti zaposlitve milenijcev slabše. Zato imajo številni milenijci eno ali dve službi ter dodatne fleksibilne oblike dela, ko so na primer prodaja izdelkov umetne obrti, poučevanje preko spleta, samostojno podjetništvo itd. Ko gre za nakupovanje, so milenijci osredotočeni na priročnost in prihranek. Želijo blagovne znamke, ki ponujajo maksimalno praktičnost po najnižji ceni.

Glavna zdravstvena vprašanja: Bolj povezana s splošnim dobrim počutjem in odpornostjo, na primer zmanjšanje stresa, utrujenosti in izčrpanosti. Velik poudarek namenjajo zdravemu videzu. V primerjavi z generacijo X in babyboom generacijo aktivno iščejo alternativne oblike, ki so učinkovite, okusne in priročne, kot so gumijasti bonboni, obogatene pijače ali praški, ki se hitro raztopijo.

Radi imajo izdelke, kot so Nutrilite™ Less Stress More Yes, Nutrilite™ Immuno ali Nutrilite™ Be Focused. Ženske iz milenijske generacije so tudi v letih, ko razmišljajo o materinstvu ali pa so že matere in jim lahko pridejo prav specializirani izdelki .

© Getty Images

Generacija Z (1997–2012)


138 milijonov ljudi v Evropi (16 % celotnega prebivalstva nad 25 let)*
Več kot 78 % jih je v preteklih 12 mesecih uporabljajo prehranska dopolnila**

Kot najmlajša generacija v tem članku, večina pripadnikov generacije Z (ki jih imenujemo tudi »zoomerji«) ravno začenja vstopati na trg dela. So zelo aktivni na področju družbenih in okoljskih vprašanj. Tako kot milenijska je tudi generacija Z neverjetno tehnološko dobro podkovana in verjetno zna sama popraviti svoj prenosnik, namesto da bi ga nesla na servis. Rasno in etnično so bolj raznoliki kot katera koli druga predhodna generacija ter so na poti, da postanejo tudi najbolj izobražena. Zato generacija Z ne želi biti podvržena preveliki količini informacij. Namesto tega hočejo vedeti samo tisto, kar je najpomembnejše.

Glavna zdravstvena vprašanja: Duševno zdravje in težave s spanjem so pri njih na prvem mestu. Zanima jih, kako nanje vpliva njihovo zdravje in prehrana. Iščejo izdelke, ki hitro učinkujejo in so v privlačni obliki, kot so npr. prehranska dopolnila v obliki gumijastih bonbonov.


*Euromonitor International, 2020, osnova = celotno evropsko prebivalstvo nad 20 let

**Ipsos, 2020, 6 evropskih držav, Turčija in Avstralija

Naša spletna stan za zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje uporablja piškotke. Piškotki so majhne datoteke, ki se shranijo v vaš brskalnik in jih uporablja večina spletnih strani za prilagoditev vaše spletne izkušnje.

Z nadaljevanjem uporabe naše spletne strani brez spreminjanja nastavitev se strinjate z uporabo piškotkov.

Razumem